Вперше на візуальний образ міста звернув нашу увагу Андрій Осіпов, експерт Інституту політичної освіти, який проводив зустрічі з громадськими активістами та студентами КрНУ. Експерт першим пов’язав перенавантаження міста різного роду рекламою та корупційність міських дозвільних структур.
7 грудня 2018 року ГО Культурний діалог та ГО «Кременчуцький антикорупційний центр» організували та провели зустріч “Як впорядкувати вуличну рекламу у Кременчуці?” Гостями були Настя Івченко з ГО Промолодь, яка розповіла про досвід Черкас та Поліна Вєтрова з ГО Гадяч дружній, яка розповіла про власний досвід роботи архітекторкою та про вивчення досвіду міст Європи.
Серед учасників були представники кременчуцької влади, ради по дизайну (дорадчого органу при міськвиконкомі), бізнесу, громадські активісти та небайдужі до візуального образу міста мешканці. Зустріч представників різних груп з різними інтересами та візіями щодо впорядкування вуличної реклами, була динамічною. Представники влади говорили про механізми реалізації ЗУ “Про рекламу” та складнощі у врегулюванні реклами, яка розміщується на приватних будівлях та про штрафи… Звучало питання, хто ж має формувати культуру та смак реклами? Були озвучені думки про необхідність об’єднання спеціалістів та розвитку своєї професійної спільноти. Всі учасники говорили, що у Кременчуці є місця, які мають жахливий і некомфортний вигляд, наприклад: вулиця Першотравнева в районі ринку.
Звучала думка про перенавантаження інформаційного простору Кременчука рекламою товарів та продуктів. А інформація про культурне життя міста – відсутня.
Дискусійною виявилася тема ідентифікації міста, як промислового. Йшла мова про те, що місту потрібний дизайн-код, який би був єдиними правилами для всіх, впорядковував би нездорову конкуренцію між підприємцями у розмірах та кричущих кольорах вуличної реклами. А головне, визначав прийнятну для всіх груп гравців та звичайних мешканців ціннісну основу, яка б стала об’єднавчою у роботі над впорядкуванням вуличної реклами та вивісок у Кременчуці. Зараз, в деяких районах, Кременчук виглядає як місто-ринок або місто-супермаркет, а візуальний образ міста формують ціни на продукти та товари.